tisdag, januari 01, 2008

Har jag förstått rätt? Att när det är jul kan man bete sig som ett fån fån fån?



Säg mig, varför går hon bort och sen tillbaka för att stänga av kameran? Försöker hon få till ett utomordentligt slut eller glömmer hon bara att kameran är på? För jag förstår ingeting.
Är det hela ett vad eller förstod hon faktiskt inte att hon med denna trudelutt gjorde bort sig? För jag skämdes när jag såg filmen. Varför föreviga detta genom att lägga ut den på internet? Hjälp mig här nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Saaara. Det förstår du väl att hon vill visa upp sig i sina minishorts när hon går bort och tillbaka. Döööh

Anonym sa...

misstänkte det, starkt. men man ska ju inte dömma folk, och absolut inte vara för snabb på att göra det... för det har jag absolut inte gjort...absolut inte.