måndag, december 24, 2007

God Jul mina vänner, god jul!

Jamen då var det den 24 december. Inte bara julafton, utan även den dagen då Kamilla drar sin kos. Din jävel. Va? Nej, jag sa inget! Varför skulle jag vara avundsjuk på sol, bad, varma stränder och att få komma bort från gråa, ovita, stressade Sverige? Nej nej, det är överskattat. Överskattat var ordet. Ordet var överskattat. Kamilla take me with you!

Hur som curry, jag har skrivit en liten hej då sång.

"Till min vän Kamillaaaa, skriver jag en liten hej då såååång (stamp i golvet)
Ja till min vän Kamillaaa har jag skrivit en liten hej dåå sååång (stamp, stamp)"


Adjö och varsågod Millie, see you later!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja e rörd.. bästa sången ja någinsin fått av nån. vi höööörss, tjaråååå!

soeren sa...

kunde nästan ana det, bästa sången jag nånsin gett till någon! aa de gör vi heiijj då!

Anonym sa...

where's sheee going, lalala