söndag, december 09, 2007

Tjo och Tjim

Så vaknar vi upp, jag och min baksmälla, med stearin i håret. Jag minns precis hur det gick till, låtsades bara om att om jag blundade riktigt hårt så skulle det försvinna av sig själv. Men icke! Sjuttioelva sms fattigare är jag också, jäklar vad flitig jag blir med mobilen efter ett par öl. Svor gjorde jag också, skickade sms till höger och vänster fullproppade med en massa svordomar.

Trevlig jag var. Ungefär lika trevlig som när jag sa till en kille att tar han nackgrepp på min kompis en gång till så skär jag av honom halsen och pissar i den. Inga kommentarer. Han skrattade lite, men hade inget att säga till sitt försvar. Skylldig som ett litet barn var han. Senare drog han in mig på toaletten på två röda sekund, förstår fortfarande inte hur det gick till, för att säga att han hade flickvän. Tack hej.

Så här såg jag ut igår...



... och så här ser jag ut idag. Men det skiter väl ni i.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha o glöm inte stearinet på hakan oxå!! ja o johanna garva rääääättttt lite, ah d gjorde vi

Anonym sa...

du ser lika dräggig ut på båda bilderna.

Anonym sa...

hahah o jag hade precis tänkt att påpeka det för det är lätt att man inte lägger märke till det ;)
men kul vare!!

Anonym sa...

assoo, jag snackar stea nu.....

soeren sa...

men tja pelle! trodde nästan att du hade dött

Anonym sa...

Jag måste bara klämma in en undring. Sen när kallas stearin för "stea"? Va? HAR JAG MISSAT NÅNTING??!! (Näe vilken film är det där ifrån? Är det inte Pumba som får ett hysteriskt utbrott i lejonkungen? Alltså har jag missat nånting, inte stea, ni är så jävla balla)

soeren sa...

haha jag tröttnade bara på att sitta och skriva bokstäver som ändå såg förjävliga ut... lösningen blev en förkortning. En jäkla fräsch förkortning måste jag säga. Tack.