fredag, december 14, 2007

Nu är även min blogg komplett, man måste väl nästan ha kommenterat henne för att få kalla sin blogg för en blogg?

Isabella Löwengrip, är det så hon heter? Även kallad Blondinbella, väldigt originellt och påhittigt. Har faktiskt stött på den här bruden på en middag. Man kan säga att jag ofrivilligt genast placerade in henne i ett fack. Jag försöker att inte döma andra på en gång och jag kämpade verkligen emot, jag gjorde det! Men monstret inuti mig fick övertaget, tänkte några elaka tankar, mådde finfint för en sekund för att sen känna mig kall och naken. Nej jag måste sluta ljuga, jag mådde hur bra som helst hela kvällen.

Vad hände undrar ni?

Jag kommer in i hallen. Hänger av mig jackan. Alla som redan var där har nu hunnit komma för att hälsa. Och vi hälsar, tja, tja, tjena, shit, hej och sen kommer vi till fröken Löwengrip.
Vi sträcker fram händerna för att utföra hälsningen, tar tag i varandras händer och, OCH, människan tar satts och niger. Hon niger samtidigt som hon presenterar sig. NIGER!?

Inga kommentarer: