måndag, december 03, 2007

Vem är du? Vem är jag?

Idag blev jag upplyst om att ordet "negerhora" och "mongoluder" finns i mobilens T9, men inte "blöja." Var tvungen att testa. Det var sant. Carolina testade också, men på hennes mobil var det inte sant för hon har ingen SonyEricsson.

Det luktar jävulskap, är det någon uttråkad anställd som sitter och jävlas? Jag vill veta! Är brutalus el nyfikos på vem eller vilka som ansvarar för att lägga in dom färdigvalda orden i SonyEricssons mobiler, VEM!?

Skulle kunna ge bra mycket för att få veta tanken bakom valet av varje ord. Speciellt "Negerhora" och "Mongoluder."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde vad jag alltid brukar göra och googlade lite om det här. Kom in på CS-nörd sidan Fragbite och blev upplyst om att även "dubbelfitta" ska ligga inlagt (har dock inte kunnat testa det eftersom jag som sagt inte har någon SonyEricsson telefon vilket det för övrigt ska bli ändring på till sisådär...julafton)

Anonym sa...

Jag provade på min Samsung och där fanns dubbelfitta inlagt iallafall. Så det så. Måste säga att jag är riktigt nyfiken på vad det skulle kunna vara för något.

soeren sa...

hahaha