tisdag, oktober 09, 2007

bad days

Det finns dagar då jag inte är på topp. Av olika anledningar, men oftas för att jag inte fått mina behövliga nio timmars sömn. Likt ett litet barn måste jag ha dessa för att fungera korrekt. Annars blir jag tjurig, trög och kan bara säga "Vill inte!"
Information som är tänkt att den ska fasta, åker in genom ena örat och ut ur det andra. Jag kan tro att jag förstår någonting, men har ingen aning om att jag egentligen inte gör det.
Ibland slutar det med en enda tanke i huvudet, "Jag pallar inte trycket", och så blir sängen the place to be resten av dagen.

Men riktigt så här brutalt har det nog aldrig varit...

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Information som är tänkt att den ska fasta" sedan när fastar information? har informationen blivit muslim?

soeren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
soeren sa...

Du ser.. Många svenskalektioner har tatt skada för att jag inte fått mina 9 timmars sömn..