torsdag, oktober 25, 2007

Nej, jag är inte på någe satans dåligt humör!! Vart har du fått det ifrån?!

Vi kommer få besök hos mamma i morgon. Övernattningsgäster. Bland annat min moster som jag skrivit om tidigare, hennes son, hennes man och hans dotter. Dom två sistnämnda har jag aldrig träffat.

Hur som haver har jag gått med på att låna ut mitt rum som campingplats. Självklart hade jag inte tänkt på att jag måste bädda rent åt dom innan. När jag rivit ut alla sängkläder och står med snoken inne i skåpet där allt nytt ligger, räcker jag ut handen, men hejdar mig. "Nemen va håller jag på med?" tänkte jag för mig själv. Inte ska två främmande människor få de finaste sängkläderna, dom vill ju jag ha själv, eftersom jag får bädda om skiten efter att dom har åkt. Så jag gör en ny ansats och väljer ett lite fulare. Nöjt bäddar jag rent och tänker att dom kommer inte ha en aning om att jag bäddade så fult med flit.

Kalla mig för en trasig människa... jag kommer ändå inte lyssna.

Inga kommentarer: