onsdag, oktober 24, 2007

Om ändå...

Om en sjukdom ändå vore ett levande ting, en varelse. Någon/någonting som var din sjukdom eller hade orsakat den och levde nånstans där ute. Då hade jag tagit ledigt från skolan, satt mig ner och strategiskt börjat tillverka min plan.
Jag hade jagat den, och aldrig slutat förens jag fått tag på fanskapet. Sen hade jag som "biffen" i Sin City knutit remmar runt armar och ben, eller vad som nu sticker ut från sakens kropp, och sågat av lem efter lem. Sen skulle galna rabiessmittade hundar få äta upp skiten... min sjudom. Ja, så skulle jag nog ha gjort.

Men det kan jag ju inte. Nej, utan nu sitter jag istället här. Besegrad. Utan att varken jag eller läkare kan hindra att skiten kommer tillbaka gång på gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sara har halsflussen kommit tillbaka IGEN???? :O

Anonym sa...

hahahah tja smygarn!!

saraaaaaa ja börjar tröttna på den där halsflussen nu.. d e ju snart lov o allt!!inte acceptabelt o bli sjuk då

Anonym sa...

jag vet...jag vet...fast jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska låtsas om att jag vet. Ta det lugnt, eller köra på som vanligt? Hmm..