fredag, oktober 05, 2007

Dåliga Nyheter!

Det är fredag. Det brukade vara en väldigt välkommen nyhet för bara några få veckor sedan. Men inte nu, inte förra helgen, inte förrförra och definitivt inte nästa helg eller nästnästa heller för den delen!

Det är nu alla partynissar drar ihop förkrök till utgång eller varstans det vankas fest. Kamilla är en av dom. Japp. Hon bröt det, hon bröt vårt kontrakt. Pratade precis med henne i telefon och hon låtsades inte ens om att nämna att hon ens hade en aning om att vi hade ett kontrakt. Men det har vi! Varesig hon vet om det eller inte. Och hon bröt det! Alla ni andra med för den delen!

Fest. Jag behöver en rejäl jävla fäzt. I' m a festis.

Hädan efter vill jag bli informerad om när jag ska bli sjuk innan jag blir det. För det här suger...

2 kommentarer:

Anonym sa...

saraaa du kan räkna med en hejdundrade fezzzt när du fan är frisk!! bara anordnad för dig.. det tycker jag :D

Anonym sa...

amen fyfåglarna vad det skulle vara underbart! Endast för min skull också!? Egocentrat skulle ju vara på topp och må alldeles utmärkt!! ;D