torsdag, oktober 11, 2007

Ett brev jag funderar på att framföra

Kära familj! Eftersom ni (pappa) inte riktigt förstår (är helt jävla efterblivet dum i huvudet) mig och mina få regler, tänkte jag möt er (fortfarande pappa) halvvägs genom att förklara än en gång (jag säger det bara en gång till och fattar du inte den här gången då fan ska du få se på helvete!)

Om jag stänger in mig på mitt rum, då är det för att jag har för låg energi för att orka med era tokigheter (När min dörr är stängd, då är den brutalt stängd! Min dörr är ingenting man kan slita upp hur som helst. Knacka! Förstår du inte vad det betyder, googla! Jag stänger in mig av en enda anledning, för att slippa alla idioti från alla idioter. Kom då inte in med den i min frizon!)

Jag vill också bara understryka (Om jag så ska behöva banka in skiten i skallen på dig) att när jag har sagt god natt vill jag inte bli störd (så kom ihåg en gång för alla, kommer du in på mitt rum en gång till efter att jag sagt god fucking natt och väcker mig, då jävlar är det på egen självrisk!)

Tack på förhand! MVH Sara (Dö och nu vet du.)

3 kommentarer:

Sarah sa...

Haha så jävla rätt!! Christer i ett nötskal ;)jag kan såå tänka mig in i det!

soeren sa...

haha skönt för dig att du endast kan skratta åt det, jag måste leva med det. Men tack, TACK! för att du inte har glömt.. hemskheter som dessa skall inte glömmas, för då kan de upprepas.

Anonym sa...

Kära Blogger-Miffo - Kom hem! Allt är förlåtet. Här får du veta allt innan du får reda på det... Miffomami