lördag, oktober 13, 2007

Plöttsligt händer det

Alldeles nyss, för bara några sekunder sen, hände det! Slängde mig med en gång på datan och ville dela med mig av det underbara.

Jag tog min sista penicillintabletto! Jag lovar.

Krogen nästa! Nu ska jag bara fitta upp mig for fight inför helgen. Heliga Maria, jag nästan hyperventilerar. För snart ska jag få känna mig lite mänsklig igen.
(Måste inom parentes viska, så att inte halsen hör, att den är inte helt hundra. Men det låtsas jag inte om. Jag rent av skiter i det. För det man inte är medveten om eller väljer att ta reda på, det kan inte skada... för stunden.)

Kan knappt tänka klart. Känner på mig att nästa helg kommer bli en hejdundrande kväll, det ska jag i alla fall se till.
Det kommer vara omöjligt för mig att inte vara hyper, jag menar jag har suttit inlåst i 3-4 veckor. Se, jag kommer inte ens ihåg längre.
Jag ska ha skönaste fyllan på länge, jag ska vara taggare än tagg och när jag är klar med mig själv. Ja då kommer ni att få plocka upp mig från golvet i bitar, letandes med en lupp.

Inga kommentarer: