torsdag, oktober 04, 2007

Jag har två saker att säga

För det första. Penelope Cruz låter som ett efterblivet retard när hon säger "Glossy Glossy" i den nya L' Oreal reklamen.

För det andra. Nu blir det 10 nya härliga dagar med penicillin. Återigen två ofrivilliga hemmasittande helger, i rad. Wi-hi!
Om man räknar på det kommer bli 5 veckor av no alcohol, i rad. Kommer i praktiskt tagit bli en alcohol-virgin.
Men med lättnad kan jag avslöja att Kamilla har ställt upp med att vara sympatinykter. Japp, hon kommer inte att få dricka föräns jag får det. Det hela blir som en aningens lindrigare då.
Jo juste Kamilla, om du läser det här nu så kom jag just på en sak. Du ska vara sympatinykter med mig i nästan två veckor, awesome eller vad?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är onödigt att skriva "efterblivet retard" eftersom ordet retard syftar på en person som är efterbliven.

soeren sa...

onödigt...jo, det tog ju lite extra på krafterna faktiskt, så jag antar att du har rätt. men om jag ville understrycka att hon var det dubbelt upp? Då blir det inte lika fint å skriva "som ett efterblivet efterblivning"