måndag, december 17, 2007

Satan och Helvete

Ett religionsarbete ska vara inlämnat, idag egentligen, men enligt mina regler ska min uppsats vara inlämnad i morgon.
Kruxet är bara att på ena datorn har jag inte Word, på den andra har jag inte Internet och min egna bärbara har jag lånat ut till Kamilla. Inget illa menat Millson, men det börjar kännas som ett misstag nu. Är detta tacken för att man är snäll?
Jag vill att allt ska var enkelt, och det här är inte enkelt. Vill inte använda worpad för det suger stjärt, jag vill inte skriva för hand för det finns inte på världskartan, ska jag behöva sitta med två datorer?

Nej. Nu ska jag sjunga min ramsa, satans helvetes jävla skit, sen ska jag ta mig en funderare på om jag tänker ge upp eller inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

få d inte o låta som att ja e elak! du VILLE låna ut den till mig..trodde jag ja! hahah du får tillbaka den imorn:D

soeren sa...

haha de e lungan millson, de lösta sig.. fick låna farsis arbetsdator serru ^^