onsdag, mars 12, 2008

Det var söndag och det var i väntan på en buss...

...två fjortisar i lightversion slår sig ner och jag kan ha missförstått henne men jag tror att den ena tyckte att det var kallt. Men jag vet inte riktigt.

Tjej 1: Fyfan vad kallt det är
Tjej 2: Mm...
Tjej 1: Åååhh va kallt det vaaahhh!
Tjej 2:....

Hon tog till och med i och började hacka tänder men fortfarande ingen respons från vännen sin, då jävlar åkte mobilen upp.

Tjej 1: Sitter och väntar på bussen och det är skiiit kallt! Kom hit! Jag fryyyyyyser!

P.P.A.S.A.M (personen på andra sidan av mobilen)

Tjej 1: Men jo! Vet du hur kallt det är eller!? Stampar likt Stampe själv med fötterna i marken för att än en gång understryka hur kallt det är.

P.P.A.S.A.M

Tjej 1: Men jag skiiiter i om du har shorts!! Kom hit i alla fall! Åhhhh fyfan va kallt det är!!

P.P.A.S.A.M

Tjej 1: JaAAg är inte fjortiiiis!! Ååå kallt kallt!! Kom hit annars åker vi hem! Va kallt det är!!.. Hallå...? Hallå!?

Kontentan:
1. Jag är inte förvånad att personen la på.
2. Varför utropstecken efter varje mening? Det är så dom pratar!!
3. Min lust att be henne och hålla käften var brutalt stor men jag orkade inte, det var för kallt.

Inga kommentarer: