måndag, maj 21, 2007

Kris, en stor jävla kris

Krisen växer men inte plånboken. Jag är rent av fattig som en gnu!
Känner mig hämmad, uttråkad och förbannad. På den här nivån kan jag ju helt enkelt inte ligga, blir överlycklig när jag hittar en blänkande liten tia. Inte ens studiebidragen rullar in, inte helt oskyldig till det straffet nej.
Men det är inte det som är poängen. Något måste göras. Det svider bara att inse att det är jag som måste kirra biffen och har endast min själv att skylla för denna stjärt situation jag har satt mig i. Ingenting brukar ju vara mitt fel annars, vad fan hände nu? (kikar på glorian över mitt oskyldiga huvud)
Let's begin sökandet på snabba pengar att fylla ut mitt tomma kära konto med, som för nuvarande ligger på 60 öre. Nu ska Sara ta sig i kragen, shopping- och alkohol pengar i stort behov!

Inga kommentarer: