onsdag, juli 11, 2007

Fråga Anders och Måns


Tanken på vad det egentligen ska bli av mig och min humor har skrämt mig ittsebittse på sista tiden. Är det ut med mig? Kan en fullt vuxen och allvarlig människa lalla omkring med min kusligt sjuka och barnsliga humor?
Kommer det komma ett ultimatum inom en en snar framtid då jag måste transforma mig själv till den mer accepterade nivån? Palla det. Jag är nog för ball för det kom ja fram till. Fan, min humor är ju kunglig.

Men tanken låg fortfarande kvar. Och då kom räddningen. Min upptäckt av Anders och Måns. Det finns inga andra som Anders och Måns. Dom ligger på en annan nivå.

Under de gånga åren har det rullat in en hel del underbara skrattgarantier. Vi får inte glömma bort Dan Bäckman, Varan TV eller Yrrol. Spermaharen vart en hit. Hot shot, Höjdarna, Hipp Hipp, Killinggänget ligger varmt om hjärtat, High Chaparall, Hundra Höjdare, Scrubs och alldeles nyfunne bröderna Schulman. När jag såg deras helt egna sida i tidningen Pause, blev jag nästan tårögd. Sist men inte minst Simpsons och Family Guy, dom kan man alltid lita på.


Kontentan: Jag, Kamilla och Nathalie kommer att klara oss och inte bli alltför idiotförklarade i framtiden. Boyah!

Inga kommentarer: