torsdag, juli 19, 2007

Let's go fucking mental! Let's go fucking mental!

Tänkte presentera vår egna lilla armé som ska invardera Ayia Napa. Vi är i väldigt god from och übertaggade för vårt uppdrag, Body-Destroyer.

Kamilla Odelius
Här har vi den ballaste personen jag känner. Ball, ballare, Kamilla Odelius. Hon vet allt, hon har rätt och hon har alltid rätt. Så är det bara mina vänner.
Hon är ganska alkohol och festvänlig. Vankas det ferre så bangar hon aldrig, man kan alltid räkna med Big K.
Men hon har dock mycket att lära, från mig. Kungen. Det skulle faktiskt alla kunna göra.

Fanny Söderlund
Vår kära Fanny "Drunk" Söderlund har vi här. Hon tål ungefär alkohol lika bra som purjolökar dansar. Inte mycket. Det är inte första gången som jag har fått höra "Allting snurrar" följt av ett stor smile.
Men hon är rolig like hell. Är man med Fanny kan man alltid räkna med att bli bjussad på ett skratt. Hon behöver inte ens säga någonting, hon är rolig ändå.

Johanna Gademan
Johanna fröken smygare Gademan. Det är hon det. Du vet aldrig när eller hur, men du vet att hon kommer att droppa minst en skön kommentar och att du inte går hem besviken.
Min öl polare, Johanna kan man alltid räkna med om man vill ha sällskap med en bira.

Hedvig Ederyd
Lilla Hedda. Jag känner tösen inte så bra. Men har träffat henne tillräckligt många gånger för att inse att det är en otrolig trevlig prick som vi har att göra med.
Men allt kan ju ändras, vi ska ju ändå till Ayia Napa. Då kanske jag får chansen att se Heddas riktiga little devil som bor långt långt inne i henne.

Sara Andersson
Jag är bäst och sämst på samma gång.

Inga kommentarer: