onsdag, juli 11, 2007

Men känn dig inte dum för det, som min mamma brukar säga.

Har precis vart på en liten kisspaus (yepp, jag sa kiss mina kära vänner. Och det är inte det fulaste ord jag kan, jag varnar er). Det var till en stor besvikelse.
Familjen Andersson har alltid, och då menar jag alltid, konsumerat toalettpappret Lambi. Fina grejer vill jag lova.
När jag nu kom in i badrummet såg jag något som var precis vad det såg ut som. Ett halvklart, grådaskigt sandpapper till toalettpapper.

Precis som om dess tillverkning inte gick fullt ut, men på något vis kom detta brutala singelmisslyckande ut i affären. Intraskandes kommer min kära far och ser den ensamma förpackningen och tänker "Är den här så bra att den tar slut så fort? Då måste vi ju testa den!" Vrider lite på förpackningen "Oj nämen titta, halva reapriset. Och man får pengarna tillbaka om utslag eller bortfrätning av hud uppstår. Som hittat!"

Inga kommentarer: