tisdag, april 08, 2008

Hej igen

Det här håller inte längre. Hur lite jag än vill att min fader ska hitta denna gobit kan jag inte hålla den inlåst, den behöver frihet. Som ni kanske märkte låste jag bloggen, medvetet men i panik, jag fick nämligen höra att fader min skulle googla namnet - mitt supernamn - för att få se den kända bilden. En bild som blivit fyra. Men fotografen känner, tro det eller ej, igen mig nu och jag kan ju inte helt plötsligt byta namn. Så jag får stå mitt kast Kan i och för sig inte påstå att jag inte gillar det.

Problemet var då, som egentligen inte är något problem i sig, att jag inte såg någon anledning till varför han skulle få skåda denna vackra bild. Jag vägrade. Han kan inte ta ett nej. Han påstår sig inneha konstan att googla. Jag häpnar. Inga problem tänkte jag, för jag har redan testat och bilden kommer inte upp när man googlar mitt supernamn.

Men det stannar inte här nej. För vad kommer upp allra allra först om man googlar mitt supernamn, jo, självklart denna sida. Jag slutar häpna och börjar hyperventilera, slänger mig på datorn och blockar skiten.

Nu är den uppblockad. Det får bära eller brista. Hej då.











Bajs.

Inga kommentarer: