måndag, juni 04, 2007

För att jag vill. För att jag kan. För att jag kan inte låta bli!

Veckan invigs allt bra. Det är sol idag och jag tog mig tid att ligga ute och pressa lite.
Till tisdagens ära vankas det fest. I morgon fyller Nikola år för den 20:e gången, det respekterade och eftertraktade 20. Två långa år kvar för mig va. Kan ju inte så mycket än att göra det bästa av situationen fram tills dess, leva loppan. Nästan. Lite svårt och leva loppan när man inte kan glida in på systemet hur man vill och när man vill. Hade lugnt underlättat.
Men jag ska försöka, kan ju ge en uppdatering om två år och se hur det har gått.

Förutom morgonkvällens härligheter så är man bjuden till Jelvings mottagning. Ska bli kul att äntligen få träffas efter alla dessa år, känns som evigeheter i alla fall. Lite läskigt, men mest kul.

Äej alla purjolökar där ute, i morgon är det fest and we are gonna party like it's his birtday!

Inga kommentarer: