onsdag, november 21, 2007

onsdag som i onsadag

Eftersom jag typ är mer taggad tills på lördag än vad Nathalie själv är tänkte jag att det här måste styras upp. Kom till slut på den magnifika idéen att klippa ut siffror och sätta upp på hennes skåp för att räkna ner till dagen med stort D.

Kamilla McPrilla ringer precis när jag färglagt och skrivit klar mitt lilla meddelande på baksidan av siffran.

Mil: Vad gör du?
Jag: emh, heh, har gjort en 5:a.
Mil: Va?
Jag: Jag ska klippa ut siffror och räkna ner till Nattas födelsedag.
Mil: Va! Nej fan vad läskigt jag tänkte också att vi kunde göra det!
Jag: Äej!
Mil: Jo!
Jag: Äej!
Mil: Jo!
Jag: Äej!
Mil: MEN JO!
Jag: Ok.

Sen berättade jag den här hisnande historian för min lillebror idag, för han hade varit med om något liknande.
Fast egentligen gick det ju till så här, typ Timon och Pumba, sa Alex.

Du (jag): Kamilla jag har kommit på värsta bra ideen. Vi klipper ut siffror och sätter på Nathalies skåp och räknar ner tills på lördag.
Kamilla: Njaej...... Men du, jag vet! Vi klipper ut siffror och sätter upp på Nathalies skåp och räknar ner till hennes födelsedag!
Du (jag): JAAA!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vadå du(jag)? antingen ere väl du elr så e d jag?? hajjar inte!!

soeren sa...

Nej asså jag är båda två...

Anonym sa...

men d e ju jaaaa, KAMILLAAA som inte fattar så berätta ist för o leka häftig..

Anonym sa...

hahah men tjapåre! nej asså det är alex som berättar, så "Du (jag)" är jag. Asså jag är jag och du är du.. du:et är jag.. fattaru? ^^

Anonym sa...

AHAAA!!! ja fattaaar(H)