fredag, november 23, 2007

Vad ska du bli när du blir stor? Bäst.

Vi var på Sacomässan igår. Jag, Kamilla och Nathalie. Då tänkte jag "Jaaaanujävlar! Här ska peppas, nu kanske jag kommer på vad jag vill bli eller blir taggad på att hitta nånting jag skulle kunna gilla! Taggaa!"

När vi väl var där ledsnade jag efter mitt första andetag. Det slutade med att jag svassade efter Kamilla och Nathalie och tog dom kataloger som dom tog. Och en halvtimme efter det orkade jag inte ens förmå mig att ta några kataloger alls. Bra där, skön där... bra där.

Men jag var inte ledsen för det! Kom hem med påsen full av pennor, tandborstar, godis, mandariner och äpplen. Allt som var gratis åkte ner. Gratis är gott, mycket gott. Så det var rena rama himlen för mig i en hel timme och en kvart.

Inga kommentarer: