måndag, augusti 20, 2007

I'm Backeliback!

Äntligen! Då var man tillbaka i Sverige, igen. Har aldrig varit gladare över att få sätta min fot i detta kalla och gråa land.
Har kramat om mina kuddar, pussat på sängen och virat in mig i täcket. Njöt för fulla muggar, i flera minuter. Efter en välbehövlig tupplur tyckte jag att det var dags för en sväng in på el data. Förutom att el data inte ville langa internet, så gick det hyfsat bra. I och för sig så var min enda anledning med den hela ansträngningen att komma ut på internet. Så det var ju åt helvete.
Detta helvete pågick i två dagar. Kul.
Detta helvete kommer att pågå i ännu fler dagar. För vi har tydligen inget internet hos mamma. KUL.
Jag sitter hos pappa nu, vart så desperat att jag tog mig ner hit. Och det kommar antagligen inte bli den sista gången. KUUL!!

1 kommentar:

Anonym sa...

sluta gnälla, älskling :)