fredag, augusti 24, 2007

Jag är inte inte dålig, bara mindre bra..

Gick förbi en uteservering igår. Som vanlig sitter det alltid någon där som är lite fullare än vad den borde vara. Äh, vem försöker jag lura. För full kan man inte vara. Han var bara lite för dum.

Det satt två pöjkar vid bordet brevid som vänligt småkaxade med varandra så där som pojkar gör. Det här geniet på 40+ börjar konversera med grabbsen som knappt lyssnar, men geniet tycktes inte bry sig om det.
The story goes like this.

"Jag vet en jätterolig lek som vi lekte när vi var små.. Ena sätter upp armbågen och den andre får slå så hårt den vill med knytnäven... Fast jag kan ju säga att den med knytnäven förlorar. Så kör inte den leken."

Jag ska också börja föreslå lekar och idér till folk och sen avslöja den hemliga biten, för att sen berätta att dom nog inte borde fullfölja kalaset i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

jepp, jag var med och han var nog lite paiin in the fucking assss också.