söndag, augusti 26, 2007

Stryk ska han ha!

Låg och sov i morse. Hade planerat att göra det i minst två timmar till, men närvaron av en idiot var för stor. Den lixom förstörde min sömnsrytm (är det ens ett ord?) och jag slog upp ögonen. Vem annars om inte min käre far skådar mitt öga. Det var för ansträngande att slå upp båda.
Det går en halv sekund och sen är jag förbannad. Hatar att bli väckt. Speciellt av en idiot, ännu mer speciellt av en idiotisk anledning.

"Har du alvedonen här inne?"

Va i helv... Nej det är klart som fan att jag inte har alvedonen här inne! Fast jag hade ju faktiskt tänkt ta in den i mitt rum innan jag gick och la mig. Tänkte att det var ju lite dumt att den skulle ligga i medicinskåpet, vid alla andra tabletter och mediciner.
Jag brölade till svar ett irriterat "Mehh nää" och han försvann illa kvickt.
Idioter, jag säger då det...

1 kommentar:

Anonym sa...

hatar du din pappa eller så? han som verkade vara en sån trevlig och redig karl..