måndag, september 10, 2007

en mindre rolig tanke, franke

En kompis berättade om när hon hade en liten pratstund med en före detta alkoholist. Konversationen var trevlig i sig, men informationen var väl inte lika rolig.
Det visade sig att hon har värre alkoholvanor idag än vad han hade när han var ung.

Han frågade även om hon kunde dricka dagen efter hon varit full. Svaret var Ja. Hans svar var att då har hon passerat en ganska grov gräns, i fel riktning.


"Såå, att vara full 14 dagar i rad är... inge vidare då?"
Tänkte jag och drömde tillbaka till Ayia beautiful Napa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

din blogg var snyggare förut

soeren sa...

i normala fall hade jag sagt "men carebox på den jag har som jag vill, så fuck you very much and have a nice day!"
Men idag är jag på väldigt gott humör mina vänner. så för all del. jag byter tillbaka..eftersom du ber så snällt
skål!