lördag, september 08, 2007

Va tycker du om Sverige? Hurraaa! Hurraaa!


Såg några blöta danskar på plattan när jag var på väg in till stan idag. Få var dom, men lika kaxiga ändå. Ville genast ställa mig framför hela gänget och skrika "SVERIGE" klapp-klapp-klapp! Men jag hade bråttom bråttom. Skulle möta Kamilla, och hon hade redan fått vänta en stund.

När vi väl möttes upp försökta jag övertala henne att vi skulle utföra min plan tillsammans, om dom nu stod kvar.
Hennes motargument var att hon inte ville bli nedslagen. "Neeeej, neej! Det kommer vi inte bli." Sa jag samtidigt som jag tänke, hoppas fan inte att konditionen sviker om den skulle behövas.
Jag lyckades inte övertala henne. Istället ville jag i sånna fall ta ett kort på dom. För att kunna visa alla hur fula dom var. Röda, och vita. Ha! Självklart hade gänget traskat vidare när vi väl kommer fram. Helvete!
Pratar förjävligt gör dom också...

Hoppas fan att vi vinner. Kom igen nu Sverige, kom igen!

Inga kommentarer: