torsdag, september 20, 2007

Turkay you know

Tankarna förde mig plötsligt tillbaka till lökarnas land Turkiet. Förvånad blev jag, har faktiskt inte tänkt så mycket på denna resa sen jag kom hem.
Jag var ju då inte så taggad på att åka dit med el familj. Mitt stora nöje under dom sju dagarna blev.. att förstöra pappas bilder. Yippie kay ey mother fucker!


Pappa tror han är helt osynlig när han smyger upp kameran. Men jag är snabb som fan.

Han gör misstaget att tro att han är snabbare än mig. Att om han trycker fortare än fort på knappen igen, så ska han få en fin bild. Han misslyckas.


Pappa: Men Sara kom igen nu, kan jag få ta en fin bild på dig?
Jag: Men sjäälvklart!


Pappa: En normal bild...
Jag: Ok


Absolut!


Pappa kommer från andra sidan polen. Smyger sig upp likt en abonnemangförsäljare. Mitt sjätte sinne, ett inbyggt system jag har utvecklat, anar oråd. Det skriker "Idiot! Idiot på ingång!" Jag vänder mig om och ser precis hur pappa höjer kameran. "Nooooooooh!" skriker jag och tar min chans fastän jag kände mig förlorad.


Och även här vann jag!

Lillebror gör mig stolt och hoppar på samma tåg.

Pappa: Men Sara kan du sluta larva dig nu?!
Jag: Åååkej.


And I never gave up!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHHAHAHHHHAHA fyfan va du e skön sara! HAHHA klockrent

Anonym sa...

Fucking great :D fast ja serut som ett r-tard utan att anstränga mej..