söndag, september 16, 2007

Högstadiespex

Hittade en gammal bild. Kamilla hittade. Kamilla hittade också genast det svikande felet med denna bild, snabb som satan var hon. JAG!
Nekar det i och för sig inte. Hon hade ju bevisen på bild, rätt under snoken på mig.

På spexfotot skulle vi vara de tre små grisarna, och vi kom klart överens om att vi skulle göra miner. Vad som helst, vi skulle vara fula och oseriösa.
Kamilla drar av en höjdare, Nathalie inte alls långt ifrån och... och så jag. Vad fan är det där? Jag måste ha varit helt efterblivet seg på att bestämma mig på vad jag ska göra. Det är precis så att jag står och tänker "Hmm, griii-maaars?"

Men jag är hur som helst nöjd med att mina grisöron sitter som grisöron. Och inte som Nathalies "Frankensteins-skruvar."

2 kommentarer:

Anonym sa...

de fula små grisarna :P

soeren sa...

hah såå hett. not