fredag, september 14, 2007

Åhoj!

Ja nu blir det nya tider för mig, främmande tider. Nyktra tider.
Ska knaperliknapra pencilin i 10 nya dagar nu och sedan helst vara vit minst en vecka efter tablettätandet också. Men det ser vi väl fram emot mina små hjärnceller, eller hur? Eller hur?!
Levern kommer att få andas ut och hjärncellantalet kommer växa till sig, eller över huvud taget börja uppstå.

Men vi kan partajsa ändå. Att ha kul sober är nemas. Om det nu inte vore för att det är så förbannat tråkigt och frustrerande att vara omringad av fulla och överfulla människor när du själv är nykter som en björn, så hade jag lätt kunnat fästät med packet fullt ut och på varje gång. Men nu får vi se hur många gånger vi pallar det.

Nu vart vi plötsligt fler än bara en. Det skulle var kul och veta vad jag menade med vi, för jag har ingen aning.

Tjarå! (Nu lägger vi "skålet" på hyllan)

Inga kommentarer: