tisdag, september 18, 2007

Hus i helvete

Min mamma har hittat min blogg. Fråga mig inte hur!
Nu väntar jag bara på den osannolika dag då min pappa hittar den. En mindre lycklig dag.

Kan se framför mig hur hanns ivriga små ögon läser igenom inlägg efter inlägg med en edna tanke i huvudet, nej två. "Nu ska vi se om hon skrivit nåt om mig, och ja jäklar om jag hittar nånting jag kan straffa henne för!"

Men om den tanken skulle smyga sig fram, lilla pappa. Ja då kan du räkna med att the place to bee för din del är ålderdomshemmet när du inte kan ta hand om dig själv längre, på två röda. Ha! Skrattar bäst som skrattar sist!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skriver o läser blogg större delen av din vakna tid, sittandes en meter ifrån mej och ber konstant om råd om stavning.. Se der inte som att mamma har besökt dej - se det som att jag här för att rätta ett prov? :)

Anonym sa...

haha hej mamma! Amen de e lurreburre, finemangpang, suparsuper!