fredag, september 21, 2007

Konsten att övertala sig själv... äger inte jag.

Det här blir kanske det sista inlägget för helgen.
Inser att jag måste binda fast mig själv med kedjor och bultar, kommer annars aldrig att klara av att sitta hemma och vila ut mig helgen ut.
Helgen ut!? Svårt att andas, rummet känns litet, varmt. Det blev jävligt varmt.

Vem försöker jag lura? Det här kommer att bli en lätt match. Festa, tråkigt! Alkohol, tråkigt! Vännerna, tråkigt! Flippa, TRÅKIGT!

Tv:n och datorn. Fredag, lördag, söndag, morgon och kväll... det, det är finfina grejer det. Pencilin är också underskattat! Tro mig, börja med pencilin ni också så ska ni få se. Hur underbart som helst. Du blir helt trött och seg och får inte dricka en droppe alkohol!

Om det inte hade varit för Jasmine räddaren i nöden, hon kom på sin vite springare och lät mig låna hennes "The Football Factory", vet jag inte vart jag hade gjort av mig själv.
Hon kan smickra också, den där Jamsine. "Saraa, jag längtar tills du kan festa igen!" Det sa hon. Inte bara en gång heller.
Så, nu mår jag lite bättre. Självbekräftelsen är stimulerad. Vad bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha Sara är partyprissen nr1.
fucking lovely det kommer bli när vi får tillbax dig. Behöver flippa lite nu.
Simma lungt och nju av mina älskade huliganer ;)
love yah//Prinsessan

Anonym sa...

ja men sara vafan nästa helg då kör vi!;D