onsdag, september 12, 2007

Fuck you very much and have a nice day

Det var väl själva fan. Har man gått och blivit sjuk, igen?! För visst är halsen svullen och för varje timme som går blir det bara skönare och skönare att svälja.
Är inte det precis samma sjukdom jag har gått omkring och släpat på? Är inte det samma sjukdom som jag precis åt klart min pencilin för?

Vad. Fan. Har. Hänt. Med. Mitt. Immunförsvar!? Vart tog du vägen? Det är som om den har gått och gömt sig, allting gömmer sig för mig. Den sitter där någonstans och skrattar åt mig. "Dumma, dumma Sara. Så går det när du missar två tabletter av kuren, och dessutom toppar med en fylla. Du är ingenting utan mig, och världen är min!"

Och vad gör man åt saken? Sätter mig och åker moppe i regnet, i mina höstkläder som jag absolut inte har. Var så illa tvungen, hade glömt bort att hämta minstingen.
Smart där, bra där, skön där. Jo tack, jag vet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sluta vara så pessimistisk, sara! :)

soeren sa...

Jag veeeeeet, men det är så förbannat tråkigt att vara sjuk.
"Min älkskare pedro" haha, vem är du da?